CARITATE
OTP Bank a organizat și a participat la diverse campanii de caritate, pentru susținerea comunităților și a persoanelor aflate în dificultate. De-a lungul timpului, banca a făcut mai multe donații pentru pentru școli și licee din Chișinău și zonele rurale, iar în preajma sărbătorilor de iarnă organizează spectacole de teatru cu cadouri pentru copii cu sindromul Down, slab văzători sau din familii defavorizate.
Special Olympics
OTP Bank este partenerul „Special Olympics” Moldova din anul 2010, susținând misiunea asociației de incluziune socială a copiilor cu dizabilități fizice și intelectuale prin mișcare și activități sportive.
Pe parcursul acestui parteneriat, am fost alături de discipolii mișcării sportive Special Olympics prin susținere financiară în organizarea evenimentelor sportive și participarea la Jocurile Mondiale Special Olympics din anii 2015 și 2019. Anual sărbătorim împreună cu Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități prin evenimente sportive, muzică și dans.
Școala-internat specială pentru copii orbi și slab văzători din or. Bălți
Pe parcursul mai multor ani, OTP Bank a fost prietenul la nevoie al școlii specializate, pentru care a donat calculatoare, imprimantă color performantă, cu rezoluţie mare, cărți în limbaj Braile, rechizite școlare și altele necesare desfășurării procesului educativ al copiilor cu necesități speciale.
„Coolege vitamine” împreună cu OTP Bank și PNUD
În 2016, cu susținerea OTP Bank, peste 3500 copii din școlile și grădinițele publice din municipiul Chișinău au primit gustări de fructe proaspete. Campania „Coolege vitamine", inițiată de PNUD (Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare) cu suportul băncii, a avut scopul de educare a obiceiurilor nutriționale sănătoase în rândul copiilor de nivel preșcolar și școlar, de la o vârstă fragedă. Prin încurajarea consumului de fructe, susținând producătorii autoghtoni. Proiectul social prevede o colaborare pe termen lung dintre PNUD Moldova și OTP Bank, în vederea promovării tehnologiilor inovative de procesare minimă a fructelor și încurajarea consumului de fructe în rândul angajaților băncii și în afara acesteia.
În 2017, OTP Bank a continuat inițiativa socială pentru încurajarea consumului de fructe proaspete prin Campania „De la mere – ia putere” și a plasat în sucursalele sale coșuri cu mere pentru angajații și clienții săi.