Picture

Карьера в OTP Bank

Узнайте больше о вакансиях в OTP Bank. Мы с нетерпением ждем встречи с вами!

Вакансии

Мы - молодая и динамичная команда, профессиональная, ориентированная на клиента и результат. Мы стремимся предложить вам профессиональные задачи, дружелюбную рабочую атмосферу, возможности для развития и условия для ведения здорового образа жизни.

Лучшему кандидату мы предлагаем дополнительные льготы по заработной плате:

- Опыт международной группы;
- Интранет-портал со специализированной информацией и богатым каталогом курсов повышения квалификации;
- Приобретение продуктов Банка на льготных условиях;
- Дополнительное медицинское страхование;
- Талоны на питание;
- Финансовые льготы в виде бонусов к отпуску, коллективных и индивидуальных премий.

Улучшайте свою карьеру с OTP Bank!

Мы приглашаем вас направить свое резюме по адресу recrutare@otpbank.md, указав должность, на которую вы претендуете.
Если вы не нашли вакансию по вашей специальности, отправьте нам свое резюме, и, в зависимости от наличия свободных мест на требуемые позиции в новых проектах, мы свяжемся с вами. Мы с нетерпением ждем встречи с вами и совместной работы!

Работа в сфере бизнеса

Program de instruire gratuit - Operator ghișeu universal

Pentru cei interesaţi să adere la un Grup bancar internaţional, avem plăcerea să vă comunicăm despre lansarea unui de program de instruire pentru poziţia de operator ghișeu universal.

Misiunea postului: Asigurarea deservirii calitative a clienţilor la ghişeu, executarea operaţiunilor în numerar şi prin virament.

Detalii despre instruire:

  • Data lansării: 13 octombrie 2025;
  • Locaţia: mun. Chişinău, Centrul de formare (str. Cuza Vodă 1/1);
  • Durata: 3 săptămâni;
  • Program de instruire interactiv cu vizite la sucursalele băncii;
  • Exerciţii practice şi studii de caz.

După finalizarea cu succes a instruirii:

  • Vei şti prevederile legislative şi normative în domeniu;
  • Vei cunoaşte detalii privind desfăşurarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii Băncii;
  • Vei fi pregătit de a acorda suport profesionist clienţilor.

Vom aprecia să ai:

  • Studii medii/superioare cu profil economic/financiar;
  • Responsabilitate şi atenţie la detalii;
  • Orientare spre calitate şi proactivitate;
  • Abilităţi de comunicare şi orientare spre client.

Te invităm să transmiţi CV-ul la recrutare@otpbank.md  cu menţiunea ,,Şcoala OGU’’.

022 812 196 / 069 539 355

Data limită de aplicare: 09 octombrie 2025

Aplică

Client Relationship Director, Direcția Clienți Corporativi Locali, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
  • Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
  • Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
  • Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
  • Orientare către client;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Aplică

 

Manager Relații Factoring, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Consilierea clienților și acordarea suportului pentru rețea în vânzarea produsului; 
  • Prospectarea pieței pentru identificarea oportunităților de business și promovare;
  • Comunicarea cu echipele interne și partenerii externi pe subiecte aferente tranzacțiilor;
  • Asigurarea funcțiilor post-vânzare: monitorizarea achitării creanțelor, raportare, îndeplinire buget, etc.
  • Operarea în softul dedicat;
  • Analiza eligibilității tranzacțiilor de Factoring conform DNI în vigoare;
  • Administrarea procesului de perfectare a contractelor și dosarelor de Factoring;
  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne și proceselor de business.


Vom aprecia sa ai:

  • Spirit de inițiativă, implicare și perseverență;
  • Abilități excelente de comunicare, relaționare și negociere;
  • Capacitatea de a oferi soluții eficiente pentru problemele identificate;
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, engleză, rusă;
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar și a tehnicilor de vânzare a produsului;
  • Studii superioare economice, financiar-bancare;
  • Experienţă în sistemul financiar - bancar de cel puţin 3 ani.

 

Aplică

Consilier Financiar Bancar, Sucursala Corporativă, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Analizarea/verificarea/procesarea tranzacțiilor operaționale ale clienților corporativi (tranzacții aferente conturilor bancare deschise de către client la Bancă), inclusiv și gestionarea operațională a unui portofoliu de clienți corporativi;
  • Promovarea și vânzarea produselor/ serviciilor Băncii cu respectarea procedurilor/reglementărilor aferente, precum şi consultarea calitativă a clienţilor existenţi şi potenţiali privind acestea;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor individuale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în sistemul bancar de minimum 1 an, inclusiv experiență în deservirea clienților persoane juridice;
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicarea MS Office, Excel;
  • Cunoaștere limbii engleze va prezenta un avantaj;
  • Abilităţi de comunicare și orientare spre client, rezultat și calitate;
  • Atenţie la detalii;
  • Abilităţi de lucru în echipă.

Aplică

Consilier creditare-segment persoane juridice, or. Chișinău

Ce ai de făcut:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor persoane juridice;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Aplică

Consilier creditare-segment persoane fizice, or. Chișinău

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor persoane fizice;
  • Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu şi fidelizarea lor;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor băncii;
  • Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă bancară de minim 1,5 an;
  • Studii superioare economice/financiare;
  • Cunoştinţe tehnico – comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoştinţe de aplicare a MS Office;
  • Cunoaşterea limbilor: româna, rusa; engleza va constitui un avantaj.

Aplică

Operator Ghișeu Universal, or. Chișinău, or. Orhei

Ce ai de făcut:

• Vei gestiona operațiuni de ghișeu (numerar și virament) pentru clienți persoane fizice și juridice;
• Vei promova produsele și serviciile băncii;
• Vei contribui la o experiență pozitivă pentru clienți;
• Vei colabora cu echipa și vei participa la instruiri și dezvoltare continuă;
• Vei respecta standardele de calitate, securitate și confidențialitate.

Vom aprecia să ai:

• Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
• Experienţă în relația cu clienții, gestiunea numerarului (într-o funcție similară va fi considerată un avantaj);
• Cunoştinţe de aplicare a MS Office;
• Abilități de comunicare, organizare, atenție la detalii și orientare spre client.

Aplică

Работа в службе поддержки

Șef Direcție Acceptare și Evidență, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut:

  • Asigură gestiunea eficientă a Direcției cu implicarea directă în activitatea şi în efectuarea acțiunilor ce ţin de domeniul carduri ca: activități de acceptarea cardurilor bancare la ATM și POS terminale, evidența contabilă pe perimetrul cardurilor bancare, precum și alte activități de externalizare.
  • Asigură planificarea, monitorizarea şi raportarea privind eficienţa funcţionării reţelelor de ATM şi POS-terminale ale băncii;
  • Asigură alinierea proiectelor asociate cu cardurile bancare la strategia Băncii;
  • Înaintează în modul stabilit propuneri de proiect, evoluţii, menite să contribuie la fortificarea poziției Băncii pe perimetrul acceptării cardurilor bancare la plată, cu scopul alinierii la tendinţele pieţei locale şi internaţionale, cât şi mărirea competitivității băncii în domeniul cardurilor bancare;
  • Participă, și după caz, gestionează implementarea proiectelor şi evoluţiilor din domeniul carduri şi procesele asociate acestora, aprobate în modul corespunzător şi în conformitate cu rolul atribuit;
  • Contribuie direct la optimizarea și îmbunătățirea continuă a flux-urilor de procesare, după caz, monitorizează și raportează menținerea indicatorilor de performanță stabiliți;
  • Monitorizează și raportează indicatorii de rentabilitate și propune masuri de optimizare a parcului de ATM/POS terminale;
  • Monitorizează, coordonează și verifică în modul stabilit activitățile și serviciile externalizate din domeniul de gestiune;
  • Gestionează relaţiile cu Sistemele Internaționale de Plată cu carduri în limita competențelor;
  • Pregăteşte analize, rapoarte şi informaţii cu privire la domeniile de activitate dirijate.
  • Asigură controlul datelor raportate atât pe intern, cât şi pe extern, inclusiv raportarea către BNM, OTP Grup, Sistemele Internaţionale de Plăţi și alți solicitanți autorizați a informațiilor pe domeniul de gestiune;
  • Elaborează sarcini tehnice ce țin de implementarea și respectarea reglementărilor stabilite în domeniul cardurilor bancare, dezvoltarea și optimizarea proceselor.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în poziții similare de cel puțin 3 ani;
  • Experienţa în domeniul de competență de cel puțin 5 ani;
  • Studii superioare economice/financiare/tehnice;
  • Cunoaşterea particularităţilor operaţiunilor aferente domeniului vizat;
  • Cunoașterea avansată a domeniului acceptare carduri la plată prin intermediul dispozitivelor speciale (POS terminale, ATM, Tap-to-Phone, Parcomate);
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul de competență al Direcției/ Departamentului;
  • Experiență cu privire la gestiunea relațiilor cu Sistemele Internaționale de Plată;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse și engleze;
  • Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Proactivitate și orientare către client.

Aplică

Inginer Acceptare, Direcția Acceptare și Evidență, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut:

  • Administrarea rețelei de Comercianți și POS terminale a Băncii;
  • Inițierea și întreținerea relațiilor cu Comercianții Băncii în plan tehnic;
  • Elaborarea instrucțiunilor de utilizare a dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii;
  • Efectuarea instructajului privind utilizarea POS terminalelor la sediile Comercianților cât și a angajaților OTP Bank;
  • Efectuarea rapoartelor pentru Comercianți și a celor periodice privind activitatea de Acceptare;
  • Asigurarea mentenanței tehnice a rețelei de dispozitive de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii de Nivel-1 și Nivel-2 cât și participarea cu Furnizorul în asigurarea mentenanței de Nivel-3;
  • Verificarea, procesarea și executarea solicitărilor privind acceptarea cardurilor bancare prin intermediul dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii;
  • Aplicarea în practică a cerințelor și recomandărilor legislației naționale cât și a Regulilor Sistemelor Internaționale de Plată Visa/Mastercard în domeniul acceptării cardurilor bancare la plată;
  • Elaborarea proiectelor, sarcinilor tehnice şi a documentaţiei normative interne ce ţin de activitatea Direcției;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor serviciilor şi proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei, necesităţilor şi aşteptărilor părţilor interesate;
  • Îndeplinirea altor sarcini la cererea superiorilor ierarhici în cadrul funcţiei şi competenţelor deţinute.

Vom aprecia să ai:

  • Cunoasterea avansată a domeniului acceptare carduri la plată prin intermediul dispozitivelor speciale (POS terminale, ATM, Tap-to-Phone, Parcomate);
  • Cunoaşterea limbilor: româna, rusa, engleza – va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul cardurilor şi a standardelor de contabilitate bancară;
  • Cunoştinţe poziție:
  • MS Office;
  • particularitățile legate de lucrul dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată;
  • experiență de comunicare cu Sistemele Internaționale de Plăți, Centre de Procesare Carduri Bancare cât și Furnizorii de dispozitive speciale;
  • Studii superioare tehnice;
  • Experienţă practica de cel puțin 5 ani în poziții similare și/sau alte domenii conexe (acceptarea carduri bancare);
  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client;
  • Cooperare.

Aplică

Manager Relații Publice, Secția Relații Publice și Responsabilitate Socială Corporativă

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea şi implementarea planului anual de comunicare și evenimente;
  • Implicare în elaborarea și implementarea strategiei de creștere a gradului de recunoaștere a brandului pe piață;
  • Gestionarea relațiilor cu mass-media și partenerii băncii;
  • naliză și press monitoring;
  • Crearea de conținut creativ și autentic;
  • Elaborarea și implementarea campaniilor de comunicare și sociale;
  • Gestionarea paginilor băncii pe social media media - LinkedIn, Instagram, Facebook, Youtube, inclusiv anumite secțiuni și pagini pe website;
  • Redactarea și coordonarea principalelor publicaţii instituţionale ale băncii;
  • Colaborarea cu subdiviziunile OTP Group și subsidiarele grupului pe domeniile de referință.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă de cel puțin un an în domeniul Comunicare, PR, jurnalism, marketing sau domenii conexe;
  • Abilităţi excelente de comunicare scrisă şi orală;
  • Inițiativă și creativitate;
  • Abilitatea de a lucra în echipă, precum și independent;
  • Cunoaşterea aprofundată a aplicaţiilor MS Office, Adobe Illustrator va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor: româna, rusa, engleza la nivel avansat;
  • Permis de conducere categoria B, experiență de condus.

Aplică

Analist financiar, Secţia Suport SME, Departamentul Întreprinderi Mici Şi Mijlocii

Ce ai de făcut:

  • Evaluarea economico-financiară a persoanelor juridice din segmentul IMM prin prisma analizei indicatorilor și evoluției rezultatelor financiare, cu prognoza fluxului de numerar și estimarea capacității de plată și a bonității debitorilor in procesul de prelucrare si aprobare a creditelor;
  • Examinarea tranzacțiilor purtătoare de riscuri pentru clienții din segmentul IMM (tot spectrul facilităților de credit din portofoliul de produse ale Băncii);
  • Formularea propunerilor pentru alte subdiviziuni şi organe competente de decizie ale Băncii;
  • Participarea la structurarea tranzacțiilor de credit prin elaborarea documentației de credit;
  • Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităților de credit pentru clienți persoane juridice IMM;
  • Monitorizarea trimestrială a Situațiilor Financiare și a condițiilor financiare contractuale ale Debitorilor din segmentul IMM.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic, preferabil facultatea Finanțe/Contabilitate/Audit;
  • Experiență în domeniul bancar – minim 1 an;
  • Experiență în domeniul analizei financiare, audit sau a contabilității întreprinderilor va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Standardelor Naționale de Contabilitate și a legislației BNM în domeniul creditării persoanelor juridice;
  • Cunoașterea produselor de creditare destinate persoanelor juridice din diverse domenii de activitate;
  • Abilitate dezvoltată de a sintetiza informațiile și a transpune indicatorii financiari într-o analiza structurată și concisă a stării economico-financiare a întreprinderii;
  • Cunoștințe la nivel mediu în sistemele şi aplicațiile informatice - MS Office, în special (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunoașterea limbii române, ruse şi engleze;
  • Punctualitate în pregătirea și prezentarea calitativă a informațiilor cu respectarea termenului limită;
  • Gândire analitică, critică şi de sinteză, orientare către rezultate, inițiativă, atitudine proactivă, responsabilitate, gestiunea eficientă a timpului, capacitatea de a gestiona si monitoriza mai mute sarcini simultan, concentrare și atenție maximă la detalii.

Aplică

Analist Financiar, Secția Angajamente Retail Micro și Corporate, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut:

  • Verificarea dosarelor de credit persoane juridice în aplicația FOCUS și validarea justificativelor;
  • Verificarea contractelor de credit persoane juridice înainte de semnare (Credit Control);
  • Perfectarea contractelor de credit/de gaj nestandarde și celor care nu sunt automatizate;
  • Verificarea actelor aferente emiterii garanțiilor bancare, perfectarea scrisorilor de garanție;
  • Perfectarea permisiuni/demersuri de radiere gaj, scrisori de gaj de gradul II etc;
  • Respectarea strictă a DNI aferente activităţilor desfăşurate, precum și realizarea calitativă a supravegherii zilnice;
  • Informarea superiorului său a oricărui eveniment important în ceea ce privește posibilitatea apariției unor riscuri operaționale, de frauda, alte riscuri.

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea produselor, normelor și procedurilor aferente activităţii de creditare;
  • Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat si a aplicațiilor informatice specifice;
  • Capacităti de analiză şi sinteză;
  • Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii de creditare;
  • Cunoașterea limbilor: româna, rusa – obligatoriu, engleza – avantaj.

Aplică

Analist Financiar, Secția Angajamente Retail, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut:

  • Asigură verificarea integrității dosarelor de credit cu garanții reale și corespunderea acestora cu cerințele DNI prinaplicațiile de scorare;
  • Asigură setarea în SIB facilitățile de credit și anume – eliberarea creditelor, înregistrarea garanțiilor, rambursarea (anticipată, totală), restructurarea, etc.;
  • Asigură analiza solicitărilor cum ar fi restructurări, derogări și altele;
  • Perfectarea contractelor non standarde și celor care nu sunt incorporate în aplicațiile de scorare aferente facilităților de credit cu garanții reale aprobate, acorduri adiționale și altele conform prevederilor DNI;
  • Perfectarea contractelor de gaj a bunurilor mobile, de amanet și acorduri adiționale la acestea;
  • Perfectarea demersurilor, permisiunilor, scrisorilor prevăzute de DNI;
  • Înregistrarea în baze de date interne a dosarelor de credit imediat după procesarea acestora.

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în sistemul financiar-bancar minim 1 an în domeniul creditării;
  • Studii superioare financiar - bancare/economice;
  • Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat și a sistemelor, și aplicațiilor informatice specifice;
  • Capacitate de analiză şi sinteză;
  • Atenție la detalii şi abilități de identificare a riscurilor aferente activității creditare;
  • Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza – avantaj;
  • Păstrarea confidențialității informației.

Aplică

Analist Operațional, Secția Angajamente Retail, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut:
• Asigură setarea in SIB facilitățile de credit și anume – eliberarea creditelor, rambursarea (anticipată, totală), restructurarea, etc.,
• Asigură post control a creditelor eliberate fără garanții reale destinate clienților persoane fizice.
• Asigură verificarea dosarelor de credit, in corespunderea acestora cu normele interne si în ceea ce privește securitatea, calitatea, conformitatea, imparțialitatea si estimarea riscurilor operaționale.
• Asigură supravegherea zilnica a operațiunilor efectuate si raportarea activităților.

Vom aprecia să ai:
• Cunoașterea legislației financiar – bancare, în special domeniul creditării.
• Cunoașterea produselor bancare.
• Experiență în domeniul bancar, in domeniu creditării va fi un avantaj.
• Studii superioare cu profil economic.
• Responsabilitate, obiectivitate și imparțialitate.
• Păstrarea confidențialității informației.
• Cunoașterea la nivel avansat: MS Office, sisteme și aplicații informatice specifice bancare.
• Cunoașterea limbii române și ruse.

Aplică

Consilier Clientelă Multimedia, Centrul de Contact Multimedia

Ce ai de făcut:

  • Recepționarea și tratarea (până la soluționarea definitivă) a solicitărilor primite de la clienții existenți și/sau potențiali ai Băncii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, chat OTP I/M Banking etc.);
  • Realizarea acțiunilor de Suport pentru clienții Băncii deținători de carduri bancare;
  • Realizarea acțiunilor de Suport pentru clienții Băncii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienților existenți și potențiali cu informație generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vânzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de întâlniri de vânzare pentru clienții existenți și potențiali, interesați de produsele bancare, la Sucursala sau redirecționare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clienților în cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate;
  • Îndeplinirea altor sarcini la cererea superiorilor ierarhici în cadrul funcției și competențelor deținute.

Vom aprecia să ai:

  • Studii medii sau superioare cu profil economic sau în curs;
  • Cunoașterea produselor și serviciilor bancare la nivel general;
  • Vorbirea fluentă a limbii române, rusă si engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilități de operare PC.

Aplică

Работа в сфере контроля

Data Scientist, Direcția Administrarea Riscului de Credit Retail, Departamentul Monitorizarea și Administrarea Riscurilor

 Ce ai de făcut:

  • Dezvoltarea scorecard-urilor pentru aplicațiile de scoring;
  • Documentarea procesului de elaborare și revizuire a modelelor de scoring;
  • Asigurarea monitorizării performanței modelelor utilizate în procesul de gestiune a riscului de credit prin efectuarea exercițiilor de back-testing;
  • Participarea în cadrul proiectelor IT de integrare și dezvoltare a bazelor de date relevante;
  • Actualizarea periodică a seturilor de date utilizate la calculul indicatorilor de risc;

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul științelor economice şi/sau exacte;
  • Experiență de lucru în domeniul financiar-bancar, avantaj in zona reporting si/sau credit risc management;
  • Cunoașterea metodelor și tehnicilor de evaluare a riscurilor, preponderent în domeniul riscului de credit;
  • Cunoștințe avansate ale instrumentelor de analiză a datelor MS Excel și MS Power BI, cunoașterea limbajelor de programare SAS și SQL, Python - va constitui un avantaj;
  • Abilități bune de analiză și sinteză, capacitatea de a lucra cu volume mari de date;
  • Gândire proactivă, capabil să planifice, să prioritizeze și să execute mai multe proiecte simultan;
  • Cunoașterea limbii engleze minim la nivel mediu;
  • Integritate, responsabilitate și capacitatea de lucru în echipă.

Aplică

Analist Riscuri Strategice, Direcția Administrare Strategică a Riscurilor, Departamentul Monitorizarea și Administrarea Riscurilor

Ce ai de făcut:

  • Contribuție la elaborarea și coordonarea implementării unui sistem corespunzător de control și administrare a riscurilor, cu focus pe riscurile de capital, lichiditate, IRRBB, piața, contrapartidă și de țară;
  • Contribuție la elaborarea și implementarea metodelor, instrumentelor, documentelor normative în scopul identificării, evaluării, monitorizării și mitigării a riscurilor, cu focus pe riscurile de capital, lichiditate, IRRBB, piața, contrapartidă și de țară;
  • Monitorizarea zilnică a respectării limitelor de risc stabilite;
  • Asigurarea procesului de escaladare în cazul depășirii limitelor de risc, cu focus pe riscurile de capital, lichiditate, IRRBB, piața, contrapartidă și de țară;
  • Contribuție la elaborarea și implementarea cadrului normativ ICAAP, ILAAP, Planul de Redresare, RAF, Raportul de transparență și strategiei de risc;
  • Emiterea rapoartelor analitice privind dinamica indicatorilor de risc, precum și recomandările aferente;
  • Contribuie la elaborarea scenariilor și desfășurarea exercițiilor de stres testelor pe întreg portofoliul de active și riscuri ale băncii;
  • Participarea la organizarea și perfectarea rapoartelor periodice pentru comitetele interne;
  • Asiguri controlul permanent al respectării strategiei și politicilor în aria de responsabilitate, efectuezi controale punctuale în cazul identificării de neconformități materiale cu normele și procedurile stabilite în aceste domenii;

Vom aprecia să ai:

  • Experiența minimă de activitate bancară 3 ani, preferabil în domeniul management a riscurilor;
  • Studii superioare în domeniul financiar;
  • Metode și tehnici de evaluare a riscurilor;
  • Legislația națională în vigoare în domeniul financiar-bancar;
  • Principiile comitetelor Basel în domeniul supravegherii bancare;
  • Caracteristicile produselor bancare cu un risc de credit intrinsec;
  • Cunoașterea caracteristicilor operațiunilor de piață;
  • Cunoașterea limbilor româna, engleză;
  • Utilizarea și operarea la nivel înalt cu sistemul operațional Microsoft Office.
  • Capacitatea de a lucra în echipă;
  • Orientare spre rezultat.

Aplică

Specialist Securitate Carduri Senior, Secția Securitatea Cardurilor Bancare, Departamentul Securitate Bancară

Ce ai de făcut:

  • area și implementarea măsurilor de securitate: Crearea și aplicarea de strategii, reguli și scenarii pentru prevenirea și detectarea fraudelor. Implementarea și utilizarea tehnologiilor de avansate pentru a detecta și preveni fraudele în timp real.
  • Monitorizarea tranzacțiilor: Supravegherea tranzacțiilor efectuate cu cardurile bancare pentru a identifica activitățile suspecte sau neobișnuite.
  • Investigarea fraudelor: Cercetarea tentativelor și cazurilor de fraudă, comunicarea cu clienții și subdiviziunile băncii pentru diminuarea impactului și înțelegerea metodele folosite și a preveni incidente similare în viitor.
  • Colaborarea interdepartamentală: Comunicare și colaborare cu alte subdiviziuni, cum ar fi IT, AML relații cu clienții, pentru a asigura o abordare integrată în prevenirea fraudelor.
  • Analiza riscurilor: Evaluarea riscurilor asociate cu tranzacțiile și activitățile legate de cardurile bancare.
  • Raportarea activităților suspecte: Comunicarea tranzacțiilor și activităților suspecte către autoritățile competente și departamentele interne relevante și elaborarea rapoartelor periodice aferente activității.
  • Tratarea reclamațiilor clienților: Gestionarea plângerilor și petițiilor clienților legate de tranzacțiile frauduloase, erori de procesare, bunuri nelivrate și inițierea procedurilor de dispută (chargeback, second presentment, arbitraj etc.).
  • Instruirea personalului: Organizarea și desfășurarea sesiunilor de formare pentru angajații băncii în domeniul prevenirii fraudelor.
  • Campanii de conștientizare și comunicarea cu clienții: Organizarea de campanii de conștientizare pentru clienți și angajați privind riscurile de fraudă și măsurile de prevenire. Informarea utilizatorilor de servicii de plată despre tipurile de fraude și măsurile de securitate prin diverse canale de comunicare, inclusiv telefonic.
  • Actualizarea continuă a cunoștințelor: Participarea la cursuri de formare și conferințe pentru a rămâne la curent cu cele mai recente tendințe și tehnici de fraudă și metode de prevenire.
  • Feedback și îmbunătățire continuă: Colectarea feedback-ului de la clienți și angajați pentru a îmbunătăți constant procesele și măsurile de securitate.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;
  • Cunoașterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor și instrucțiunilor emise de Banca Națională a Moldovei și legilor ce țin de activitatea instituțiilor financiare;
  • Experiență de muncă în sistemul financiar-bancar sau în domeniul sistemelor de plăți, cel puțin 2 ani;
  • Cunoștințe privind modul de funcționare a cardurilor și al operațiunilor cu carduri, a reglementărilor sistemelor internaționale de plăți Visa/Mastercard;
  • Reacție promptă, găsirea și propunerea unor soluții rapide și cât mai corecte din punct de vedere al riscului;
  • Rezistență la stres, implicare, insistență, multi-tasking și lucru în echipă;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor specifice, de a înțelege și aprecia riscurile operaționale;
  • Orientare spre client, proces și rezultat;
  • Abilități de comunicare și cooperare eficientă;
  • Cunoștințe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoașterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.

Aplică

Ofițer AML, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Participarea în evaluarea riscurilor din domeniile prevenirii spălării banilor și sancțiuni internaționale, identificarea neajunsurilor în sistemul de control intern și înaintarea planurilor de acțiuni pentru remedierea acestora;
  • Analiza disfuncționalităților depistate în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale, identificarea riscurilor și propunerea măsurilor de prevenire;
  • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Examinarea tranzacțiilor din perspectiva respectării prevederilor legislației în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului. Raportarea tranzacțiilor/activităților suspecte;
  • Examinarea tranzacțiilor prin prisma respectării regimurilor de sancțiuni internaționale emise de autoritățile străine;
  • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniile embargouri și sancțiuni, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului în subdiviziuni;
  • Perfectarea și transmiterea rapoartelor obligatorii către autorități.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office,;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate;

Aplică

Auditor IT, Direcția Audit IT și Audit de Proces, Departamentul Audit

Ce ai de făcut:

Auditul intern a proceselor de business / IT / SI:

  • Participă la realizarea misiunilor de audit, fiind ghidat de către auditorului senior, Șeful Direcției, în termenii și bugetele stabilite în planul anual de audit;
  • Evaluează, monitorizează şi analizează riscurile aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
  • Participă împreună cu Echipa și asigură efectuarea controalelor de audit independente a activităților subdiviziunilor structurale ale Băncii, sistemelor IT critice ale Bancii;
  • Analizează şi sistematizează informaţiile obţinute în urma controalelor efectuate, redactează şi prezintă către Şeful Departamentului rapoartele privind controlul;
  • Identifică și asigură înaintarea recomandărilor de înlăturare a încălcărilor admise ale reglementărilor Băncii Naţionale a Moldovei, a legislaţiei fiscale, a actelor normative interne ale Bănci, precum şi contribuie la prevenirea în viitor a acestora;
  • Participă la elaborarea programelor de control, a actelor normative interne ale băncii;

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă și IT de cel puţin 2 ani;
  • Experienţă în efectuarea auditului IT si SI şi analizei financiare în cadrul băncilor şi/sau instituţiilor financiare;
  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;  
  • Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Bancă Naţională a Moldovei ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare, a metodologiei şi procedurilor aplicate în cadrul controlului;
  • Experiență și cunoștințe /certificarea CISA;
  • Capacitate de analiză, verificare şi procesare a datelor cu caracter economic-financiar și informațional;
  • Capacitatea de a înţelege, aprecia şi evalua riscurile specifice activităţilor financiare;
  • Cunoaşterea obligatorie a limbilor: română, rusă, engleză;
  • Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Capacităţi organizatorice, abilităţi de comunicare;
  • Spirit de observaţie şi atenţie la detalii;
  • Rezistenţă la stres și spirit de echipă.

Aplică

Auditor, Direcția Audit Structuri Centrale și Rețea, Departamentul Audit

Ce ai de făcut:

  • Participă la misiunile de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
  • Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în aceste activităţi;
  • Obţine, analizează şi evaluează informaţii pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
  • Raportarea observaţiilor şi propunerea recomandărilor pentru corecţia condiţiilor nesatisfăcătoare, îmbunătăţirea operaţiunilor şi reducerea cheltuielilor;
  • Efectuează controlul asupra îndeplinirii hotărârilor luate şi a recomandărilor privind lichidarea neajunsurilor şi încălcărilor, depistate în cadrul controalelor de audit extern şi intern, inclusiv controalele realizate de către BNM şi alte instituţii;
  • Participă la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă de cel puţin 2 ani;
  • Studii superioare în domeniul financiar sau economic;
  • Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Banca Naţională a Moldovei și legilor ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare;
  • Experienţă în efectuarea auditului şi analizei financiare în cadul băncilor/şi sau instituţiilor financiare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoaşterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză;
  • Capacitate de a structura rapoarte clare, obiective și profesioniste;
  • Gândire critică și analitică;
  • Integritate și etică profesională;
  • Spirit de observaţie şi atenţie la detalii.

Aplică

Работа в сфере IT

Șef Secție Operațiuni de Securitate Informațională, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Coordonează și supervizează echipa de operațiuni de securitate;
  • Planifică și organizează activitățile de administrare a soluțiilor de securitate (antivirus, WAF, protecție email, firewall, IDS/IPS etc.);
  • Monitorizează eficiența controalelor de securitate și propune îmbunătățiri;
  • Asigură răspunsul prompt la incidente și coordonează activitățile de remediere;
  • Colaborează cu unitatea GRC pentru corelarea alertelor SIEM/DLP și raportarea incidentelor;
  • Elaborează rapoarte periodice către conducerea superioară (CISO, Director IT, Comitet Risc);
  • Coordonează procesul de revizuire periodică a drepturilor de acces (user access review) împreună cu proprietarii de date/sisteme;
  • Se asigură că principiile „need-to-know” și „least privilege” sunt respectate;
  • Supraveghează implementarea segregării rolurilor (SoD – Segregation of Duties);
  • Raportează către management situațiile de risc identificate în urma controalelor de acces;
  • Gestionează resursele secției, asigurând dezvoltarea profesională a echipei.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul IT, securitate cibernetică sau similar;
  • Experiență de min. 5 ani în domeniul securității informaționale, din care cel puțin 2 ani în roluri de coordonare;
  • Cunoștințe avansate despre tehnologii de securitate (firewall, WAF, antivirus, email security, IDS/IPS);
  • Cunoștințe despre standarde și bune practici (ISO 27001, NIST, CIS Controls);
  • Abilități de leadership, planificare și comunicare.

Aplică

Inginer Senior, Secție Operațiuni de Securitate Informațională, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Administrează soluțiile de securitate (antivirus, WAF, protecție email, firewall-uri, IDS/IPS);
  • Asigură configurarea, tuning-ul și actualizarea permanentă a acestora;
  • Coordonează procesul de aplicare a patch-urilor și actualizărilor de securitate;
  • Oferă suport tehnic în investigarea incidentelor și aplicarea măsurilor corective;
  • Elaborează documentații tehnice și ghiduri de operare pentru echipă;
  • Participă la evaluarea și implementarea de noi soluții de securitate;
  • Colaborează cu GRC în vederea alinierii controalelor tehnice la cerințele de conformitate;
  • Administrează și configurează soluțiile tehnice de control acces (IAM);
  • Asigură implementarea politicilor de parolă, autentificare multiplă și acces privilegiat;
  • Participă la procesul de gestione a accesului.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare IT sau echivalente;
  • Experiență de min. 3–5 ani în administrarea soluțiilor de securitate;
  • Cunoștințe avansate în rețelistică, sisteme de operare (Windows/Linux);
  • Abilități de scripting (PowerShell, Bash, Python);
  • Certificări relevante (CISSP, CISM, CEH, CompTIA Security+, sau echivalente);
  • Capacitate de analiză și rezolvare a problemelor complexe.

Aplică

Data Management Specialist, Direcția Data Warehouse și Sisteme Analitice, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Identificarea, documentarea și clasificarea surselor de date interne și externe.
  • Aplicarea politicilor și procedurilor de guvernanță a datelor (Data Governance).
  • Monitorizarea calității datelor și propunerea de măsuri de remediere.
  • Participarea la definirea și actualizarea Arhitecturii Datelor în Proiecte.
  • Crearea și întreținerea de DataMart-uri, rapoarte și dashboard-uri.
  • Utilizarea instrumentelor de analiză și întreținere a datelor (ex: SAS, SQL).
  • Sprijinirea proceselor de data lineage, metadata management și data cataloging.
  • Colaborarea cu echipele de IT, marketing, vânzări și alte departamente pentru a înțelege nevoile de date.
  • Elaborarea documentației tehnice și a specificațiilor pentru proiectele de date.
  • Participarea la implementarea și întreținerea sistemelor de date.
  • Identificarea oportunităților de optimizare a proceselor de colectare și analiză a datelor.
  • Respectarea cerințelor normative în vigoare privind gestionarea datelor.
  • Însușirea continuă a noilor tehnologii pentru a deveni mai polivalent și eficient în gestionarea sistemelor complexe de date.

Aplică

Analist sistem informatice, Secția Studii și Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Contribui activ la proiectarea și implementarea soluțiilor tehnice, împreună cu echipa din care faci parte;
  • Propui îmbunătățiri/dezvoltari ale sistemelor existente și urmărești proiectele de la stadiul de pregătire a specificațiilor până la faza de stabilizare;
  • Colaborezi cu furnizorii de software și stabilești specificațiile tehnice;
  • Ești responsabil de analiza cerințelor business și crearea planului logic pentru dezvoltare IT;
  • Planifici funcționalitatea/stratul logic/fluxurile de lucru/ecranele/tabelele de date/interfețele și transformi cerințele de business în cerințe IT;
  • Planifică, definește testele de regresie/unitate/sistem/utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau al tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoașterea proceselor bancare;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Abilități de proiectare a fluxurilor business/tehnice de integrare;
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiența in SQL, PL/SQL (nivel mediu) este de asemenea un avantaj;
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinațional;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.

Aplică

Analist sistem, Secția Studii și Dezvoltare

Ce ai de făcut:

  • Contribui activ la proiectarea și implementarea soluțiilor tehnice, împreună cu echipa din care faci parte;
  • Propui îmbunătățiri/dezvoltari ale sistemelor existente și urmărești proiectele de la stadiul de pregătirea specificațiilor până la faza de stabilizare;
  • Colaborezi cu furnizorii de software și stabilești specificațiile tehnice;
  • Ești responsabil de analiza cerințelor business și crearea planului logic pentru dezvoltare IT;
  • Planifici funcționalitatea/stratul logic/fluxurile de lucru/ecranele/tabelele de date/interfețele și transformi cerințele de business în cerințe IT;
  • Planifică, definește testele de regresie/unitate/sistem/utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau al tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoașterea proceselor bancare;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Abilități de proiectare a fluxurilor business/tehnice de integrare;
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiența in SQL, PL/SQL (nivel mediu) este de asemenea un avantaj;
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinațional;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.

Aplică

Administrator Aplicații – administrare funcțională Soluții Software, Secția Centrul de Exploatare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Asigurarea procesului de închidere și de deschidere a zilei operaționale bancare în sistemului automatizat bancar ”B2” (în continuare – ”SAB B2”) pe mediul de producție și mediile de test;
  • Asigurarea extrageri de date și aplicarii modificărilor, corecțiilor și actualizărilor (cod SQL) în SAB B2, mediul de producție, la nivelul bazei de date și nivelul funcțional pe mediul de producție și mediile de test;
  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcţionale al SAB B2 și ale altor aplicații/sisteme bancare din gestiune;
  • Înregistrarea și remedierea anomaliilor și incidentelor raportate aferent funcționării componentelor sistemului informatic al băncii;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanţei evolutive şi corective SAB B2;
  • Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcţionale aferente SAB B2.
  • Asigurarea parametrizării per ansamblu și definirea parametrilor în sistemele bancare din gestiune, cu asigurarea integrității globale a parametrizării de sistem a acestora;
  • Mentenanța si crearea scripturilor necesare parametrajului/ configurării sistemelor funcționale aferente core-bankingului;
  • Pregătirea parametrizării pentru noile versiuni a aplicațiilor/sisteme bancare din gestiune, cu planificarea și modificarea eșalonată a parametrizărilor existente în mediul de producție;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanței evolutive și corective a sistemelor bancare;
  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcționale ale aplicațiilor /sisteme bancare din gestiune;

Vom aprecia să ai:

  • studii superioare cu profil economic sau în domeniul IT;
  • experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj;
  • cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
  • cunoștințe medii/avansate ale limbii ruse constituie un avantaj;
  • cunoștințe temeinice profil tehnic în domeniu IT;
  • gândire inovativă, capacitate de studiu, analiză şi sinteză, judecată rapidă;
  • rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
  • flexibilitate şi autodezvoltare.

Aplică

Analist Producţie Informatică – Parametraj și Suport, Secția Centrul de Exploatare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Asigurarea parametrizării per ansamblu și definirea parametrilor în sistemele bancare din gestiune, cu asigurarea integrității globale a parametrizării de sistem a acestora;
  • Mentenanța si crearea scripturilor necesare parametrajului/ configurării sistemelor funcționale aferente core-bankingului;
  • Pregătirea parametrizării pentru noile versiuni a aplicațiilor/sisteme bancare din gestiune, cu planificarea și modificarea eșalonată a parametrizărilor existente în mediul de producție;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanței evolutive și corective a sistemelor bancare;
  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcționale ale aplicațiilor /sisteme bancare din gestiune;
  • Înregistrarea și remedierea anomaliilor și incidentelor raportate aferent funcționării componentelor sistemului informatic al băncii;
  • Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcționale aferente componentelor sistemului informatic al băncii.

Vom aprecia să ai:

  • studii superioare cu profil economic;
  • experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj;
  • experiență de lucru în bancă în domeniul creditării de cel puțin 3 ani constituie un avantaj;
  • cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
  • cunoștințe medii/avansate ale limbii ruse constituie un avantaj;
  • cunoștințe temeinice profil tehnic în domeniu IT constituie un avantaj;
  • gândire inovativă, capacitate de studiu, analiză şi sinteză, judecată rapidă;
  • rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
  • flexibilitate şi autodezvoltare.

Aplică