Informație cu privire la Adunarea Generală Anuală a Acționarilor Băncii

Informație cu privire la Adunarea Generală Anuală a Acționarilor Băncii

În atenţia acţionarilor OTP Bank S.A.

OTP Bank S.A. anunţă, în conformitate cu Hotărârea Consiliului Băncii din 26.05.2025, convocarea Adunării Generale Anuale a Acționarilor, care va avea loc prin corespondență la data de 30 iunie 2025, ora 16:00 pe adresa mun. Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 81/A, oficiul central al Băncii.

Ordinea de zi:

  1. Raportul Consiliului Băncii cu privire la rezultatele activității sale în anul 2024.
  2. Raportul Organului Executiv cu privire la rezultatele activității Băncii în anul 2024.
  3. Aprobarea Regulamentului Consiliului OTP Bank S.A. (versiune nouă).
  4. Aprobarea companiei de audit extern și stabilirea cuantumului de remunerare pentru serviciile sale pentru anul 2025.
  5. Distribuirea profitului Băncii pentru 2022-2024.
  6. Eliberarea de răspundere a membrilor Consiliului Băncii pentru activitatea în anul 2024.

Lista acționarilor care au dreptul să participe la Adunarea Generală Anuală a Acționarilor va fi întocmită conform situației la data de 28 mai 2025. Modificările la lista acționarilor băncii cu drept de participare la Adunarea Generală Anuală a Acționarilor pot fi introduse până la data de 27 iunie 2025.

Acționarii se pot familiariza cu materialele pentru ordinea de zi a Adunării Generale a Acționarilor începând cu 20 iunie 2025 în incinta oficiului central al Băncii: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare 81 A, oficiul 317, în intervalul  9:00 - 13:00 și 15:00 – 16:30.

Participarea la Adunarea Generală Anuală a Acționarilor se va exprima prin completarea, semnarea (cu autentificarea in modul stabilit a semnăturii acționarului/reprezentantului acestuia) și expedierea în adresa Băncii a Buletinului de Vot, prin una din următoarele metode:

  1. se va semna de către acționarul Băncii personal, la oficiul central, în prezența membrilor comisiei de numărare a voturilor;
  2. se va trimite prin poștă semnat, autentificat de către notar sau de către administrația organizației de la locul de muncă, de studii sau de trai al acționarului, iar pentru pensionari – de către organul de asistență socială de la locul de trai.
  3. se va transmite semnat (semnătura autentificata) prin e-mail: actionari@otpbank.md, prin încărcarea acestuia și a următoarelor documente:
  • Actul de Identitate - pentru persoană fizică,
  • Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice cu indicarea numelui administratorului - pentru persoană juridică,
  • Procura perfectată și eliberată în modul stabilit de legislația în vigoare, în cazul în care buletinul de vot a fost semnat de către o persoană împuternicită prin procură (atât pentru persoană fizică cât și pentru persoană juridică).

În cazul persoanelor juridice Buletinul de Vot este semnat de către administrator sau alte persoane împuternicite, anexând după caz:

  • Extrasul din Registrul de Stat al persoanei juridice, unde să fie indicat numele administratorului;
  • Procura emisă conform legislației, în cazul în care Buletinul de Vot a fost semnat de către o persoană împuternicită prin procură.

Termenul limită de prezentare a buletinului de vot este data de 30 iunie 2025, ora 16:00.

Acționarii Băncii vor fi notificați cu privire la desfășurarea Adunării Generale Anuale a Acționarilor cel târziu la 30 mai 2025, prin transmiterea notificărilor la adresa fiecărui acționar, indicată în registrul acționarilor, precum și prin publicarea comunicatului respectiv în Monitorul Oficial al RM, ziarul „Capital Market”. Informația va fi plasată și pe pagina web a Băncii.

Rezultatele voturilor prin corespondență vor fi aduse la cunoștința acționarilor prin publicarea în termen de până la 14 iulie 2025 a unui comunicat în Monitorul Oficial al RM, ziarul “Capital Market” și pe pagina web Băncii.

Informații suplimentare puteți obține la tel. 022 812 360; 022 812 431; 0 22 812 339

Ion Veveriță,

Vicepreședinte al Comitetului Executiv al Băncii - CFO, Șef Divizie Financiară

Поделиться на Facebook